Sitter på bussen hem från jobbet
Är helt slut
Att jobba heltid är tufft
Det är inte alltid värt pengarna
Det är inte alltid värt pengarna
Skönt ute i alla fall
Varmt...men vill ha lite mer regn
I höst börjar skolan igen
En termin kvar
Får se hur det går som sagt men jag ska göra ett försök
Får se hur det går som sagt men jag ska göra ett försök
Känner mig dyster i sinnet
Ibland strular saker till sig
Men det är som det är
Men det är som det är
Ska till kiropraktorn imorgon
Får se om han kan knäcka till kotorna lite
Får se om han kan knäcka till kotorna lite
Må man få sova gott inatt
Det där med sömnbrist är inte kul
Snart hemma
