Hoppa direkt till innehåll

Dagbok

Gå med
weblog

Dagbok

24
juni
2026

Trött

21:46 4, Inga kommentarer

Sitter på bussen hem från jobbet

Är helt slut
Att jobba heltid är tufft
Det är inte alltid värt pengarna

Skönt ute i alla fall

Varmt...men vill ha lite mer regn

I höst börjar skolan igen

En termin kvar
Får se hur det går som sagt men jag ska göra ett försök

Känner mig dyster i sinnet

Ibland strular saker till sig
Men det är som det är
Ska till kiropraktorn imorgon
Får se om han kan knäcka till kotorna lite

Må man få sova gott inatt

Det där med sömnbrist är inte kul
Snart hemma